pilates

PILATES

Pilates może ćwiczyć większość z nas. To jeden z najbardziej otwartych i przyjaznych treningów. Polecany jest bez względu na wiek, kondycję i możliwości ciała. Gdybyśmy chcieli przyjrzeć się uczestnikom zajęć pilatesu, zobaczymy tam cały przekrój społeczeństwa: od młodzieży po starsze osoby, kobiety i mężczyzn, sportowców i amatorów.

Pilates to ćwiczenia przyjazne także osobom z niektórymi problemami zdrowotnymi. Jest między innymi zalecany tym, którzy cierpią na różne zwyrodnienia i wady kręgosłupa. Pilates pozwala wzmocnić mięśnie pleców i tym samym odciążyć kręgosłup. Mało kto wie, że pilates jest idealną „rehabilitacją” po niektórych urazach. Wiedzą to sportowcy, którym często zaleca się przerwanie intensywnych treningów po kontuzji i rozpoczęcie zajęć z pilatesu.

 

Wtorek

  • Pilates

    -

    SALA 2

Środa

  • Pilates

    -

    SALA 1

Czwartek

  • Pilates

    -

    SALA 2

Poniedziałek

Wtorek

  • Akrobatyka / Balet

    -

    SALA 2

  • Akrobatyka / Balet

    -

    SALA 2

  • Warsztaty dla mam

    -

    SALA 1

  • Akrobatyka / Balet

    -

    SALA 2

  • Trening funkcjonalny

    -

    SALA 1

  • Pilates

    -

    SALA 2

  • TRX

    -

    SALA 1

Środa

Czwartek

  • NERF

    -

    Korty tenisowe

  • Akrobatyka / Balet

    -

    SALA 2

  • Akrobatyka / Balet

    -

    SALA 2

  • Hoop Kids

    -

    SALA 2 Iwona

  • Akrobatyka / Balet

    -

    SALA 2

  • Aerial Hoop - dorośli

    -

    SALA 2

  • Pilates

    -

    SALA 2

  • Tabata

    -

    SALA 1

  • Kangoo Jumps

    -

    SALA 1

Piątek

Sobota

  • MUAY THAI (tajski boks)

    -

Grafik zajęćCennik